Tack....





Kära bloggvänner som tittat in här, det känns
härligt att ha så många fina vänner, själv har jag
varit lat ett par dagar vad det gäller bloggandet...

Vi har i alla fall fått vårat lilla "blad" klart och utkört
så nu är det bara att ta itu med bladet för Maj månad
det är så himla kul att hålla på med detta jag
älskar ju att skriva och att kunna sitta vid datan....

I dag har vi haft ett strålande väder vilket fick mig
att storstäda i gäststugan så nu är det fixat till
våra vänner från Fagersta kommer till Påsk...

I morgon ska det bli lite bullbak så att jag kan ta med
lite till Jesper som ska ha 3-årskalas i helgen..

Ha en fortsatt bra kväll Kram på er // Hjördis


Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Ja visst ha dagen varit underbar, vi har varit nästan hela dagen okej var inne och åt mat. Ha en bra kväll. Kram Susanne

2009-04-01 @ 19:56:30
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0