Tänkvärt...



Vi kanske är Bästa vänner ett år,

 


Ganska  goda  vänner nästa år,

 

vi kanske inte pratar så ofta året efter det,

 



och  vill inte prata alls året efter det.




Så,  jag ville bara säga, Du är speciell  för mig

och du har gjort en skillnad i mitt liv,


 



Jag ser upp till dig, och respekterar dig   



 



Låt  gamla vänner veta att du inte har glömt dem,

 


Och berätta för nya vänner att du aldrig kommer att göra det.


 
Kom ihåg,  Alla  Behöver en vän,



 


Någon dag kommer det att kännas som du inte har Någon vän alls, 
 

Kom bara ihåg den här texten:




Någon där ute Bryr sig om dig och kommer alltid att göra det


Kram från mig till er alla där ute i cybervärlden // Hjördis

 


Kommentarer
Postat av: Inger

Åhh vilken gullig liten vers..

Den ska jag försöka komma ihåg..

kramkramen till dig..

2009-04-18 @ 23:11:45
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: Ulla

Vad fint,,,,skall lägga den på minnet,



Ha det så bra,

2009-04-19 @ 09:57:50
URL: http://metrobloggen.se/yrselvirr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0