December






Vill ge den här ängeln till er alla
den finns på vårt servichus här i Lillhärdal,
jag tycker den är så söt, knäppte kort på den
när vi var där och spelade och sjöng.....


Det kom en ängel till vårt hus

Det kom en ängel till vårt hus en natt
Hon gav oss visdom, och en dyrbar skatt.
Med kärleks fulla händer, vår kind hon smekte ömt.
Hon viskade som vinden, som om vi hade drömt.
Låt alla tårar torka för ert barn i natt.
Tänk att tiden han var nära är en livets skatt.
Jag lovar att vi vårdar honom ömt till det är tid,
för er att åter mötas och själarna får frid.
Okänd författare






En hälsning från mina små tomtar i Älvdalen......


Ha en fortsatt bra kväll..........

Kram // Hjördis
                                                                          
                                   


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Gullig lucia och gulliga tomtar!

Tack för dina julklappar! Jag har lagt dem i min lilla hög av julklappar som sparas till julafton.



Kram

2009-12-18 @ 22:33:34
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0