Jag älskar min blogg....





TILL MINA VÄNNER PÅ BLOGGEN

Du är samtliga färger på livets pallet
Och när något känns fel kan du vända det rätt.

Du kan sången och texten i all min musik
Och för mig är du helt speciell och unik.

Ja du har blivit min vän och jag vet var du står
Det är du som finns kvar när de andra går

Jag önskar dig enbart lycka i livet
Men ber dig att inte ta allting för givet.
Men en sak är säker, det lovar jag dig
Att alltid ska du vara viktig för mig. 

Ha en bra fredagkväll...

Kram på er och sov så gott
när det blir så dax // Hjördis


Kommentarer
Postat av: britten

mmm kram till dig idag

2009-02-21 @ 08:47:39
URL: http://pyrobritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0