Ny vecka...



          Hoppas att ni alla har en fin vecka framför er.......




 
Själv kände jag mig så här efter en totalt sömnlös natt det var helt
omöjligt att kunna sova på grund av värk och då kommer alla tankar,
mycket funderingar på pappa som i dag antagligen måste förja med
till lägenheten i Farsta för att terapeft & biståndshandläggare ska kolla
hur han klarar sig i eget boende, det funkar ju inte längre det vet vi ju

I går när syrran hälsade på så orkade han inte ens sitta upp i
sängen och han har ju inga ben att stå på längre pga av att han är
så svag....på em ska det vara ett vårdplaneringsmöte med pappa
 och personal på Dalens sjukhem, tur att yngsta syrran kan vara med,
jag hoppas verkligen att det blir till ngt positivt för pappa och sambon

Till helgen ska jag och äldsta syrran åka ner till Stockholm för
att hälsa på pappa och ta del av  vad som har planerats......
ja hur det blir när man blir gammal och sjuk och inte orkar längre.....
som tur är så har mamma i alla fall det bra där hon är och det känns
så bra, hoppas också att det även löser sig för pappa......



Till alla där ute i cybervärlden   // Hjördis

PS. Om ni kollar på Familjen annorlunda i TV 4 på
måndagar så vet jag vem den här fam. är vi har
 många ggr träffat barnens farmor & farfar på
olika spelmanstämmor. Det var också så kul
förra veckan för då var det på Nässjön och pimplade,
jag har nämligen växt upp vi den sjön och såg även
en liten skymt av båthusen som ligger nedanför
gården där jag bodde som barn......

Kommentarer
Postat av: Doris

Förstår att det är svårt att sova både när du har värk och när du har så mycket att tänka på ...

Är svårt när ens föräldrar inte längre är pigga ...

Hoppas att det ordnar sig för din Pappa.

Önskar dig också en fin vecka.

Sköt om dig !

Kramar, Doris

2009-02-24 @ 03:12:51
URL: http://blogg.passagen.se/doje/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0