Skivsläpp.....




Och TV-4 framträdande i dag på morgonen, lycka till grabbar, ni är ju
bara så bra, med er härliga dansmusik och otroliga spelglädje....
min dotter ringde nyss och talade om att jag i en för tidig födelsedags-
present ska få deras signerad skiva, Jesper och dottern hade varit på
skivsläppet och Jesper hade ritat flera teckningar som han gav till L-K

SKIVSLÄPP I ÄLVDALEN



Mora tidningen  18/2 Hundratals kom för Larz Kristerz

Folkligt, festligt, fullspikat.Den gamla Nalen-klyschan var lätt
att ta till när Larz Kristerz på tisdagskvällen hade skivsläpp
hemma i Älvdalen. Samtidigt fick hela gänget ta emot platinaskivor
av Sony BMG för de försäljningsfamgångar bandet haft.


"500-600 människor minst trängdes i eller utanför den av
presenningar inbyggda mackhallen. Den bakre väggen
fick rullas upp för att alla skulle få se scenen och hjältarna
som drog igång med "Jag måste ringa Carina" och när
Stefan Nyqvist sedan stämde upp i "Jag är din man"
gjorde Anna Mourou entré på scenen och det prassel
om uppstod mellan Stefan och Anna kommenterade
hon själv med att det var fritt att spekulera."




- Det gör för övrigt min sambo också, förklarade hon.

Jag som Älvdalskulla är så stolt över dessa härliga
killar och önskar dem verkligen lycka till....




Kramar till alla mina bloggvänner // Hjördis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0