Tisdag 17 februari

På väg till Sveg för att kolla läget på Arbetsförmedlingen..


Kortet knäppt när björkarna fortfarande var frostiga
och fina och gnistrade så vackert mot den blå himmlen...........




Svallis på vägen mot Älvdalen........



Farmors "lilla"  Emil som i år blir sex år vart tar tiden vägen......



Mormors lilla buskille Jesper har klättrat upp i Emils borg.......



Farmors lilla Lina tar hand om kusin Love.....



Så den lilla pussgurkan Love själv i egen hör person........

En härlig eftermiddag í Älvdalen......

När jag kom in hos dottern i går så kom Jesper som en kanonkula
ner för trappen och slängde sig i min famn gav mig en puss och sa
"Jag tycker om dig mormor" så gott att höra, mormors hjärta svämmade
över av kärlek, så den lilla Love hur gosig som hellst, glad och förnöjd...
När jag sen kom till Emil & Lina så blev det pusskalas igen och
Emil & Lina skulle visa mig dockor och legobyggnader....

Jag var även till min mor, och hon var på bra humör då är det ju så
roligt att hälsa på, hon sa "Vad snäll du är som kommer och hälsar
på mig, ja du är ju lik dig också" även det värmde mitt hjärta....

Ha nu en bra tisdag.......

Kram // Hjördis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0