Slut på helgen...




Så där nu får det vara bra med snöskottningen tills i morgon,
då det är väl bara att ta fram snöskottan igen och kasta sig
mellan drivorna,det är i alla fall inte så kallt nu utan man kan
vistas ute och jag tycker faktist att det är ganska så kul att
skottasnö speciellt som den är lätt, men visst känner det
på armar och axlar, det blir väl att smörja med liniment till kvällen...






Ha det gott mina vänner  och sov så gott när det blir så dax
                   
                       Kram på er // Hjördis


              

Kommentarer
Postat av: Inger

hmm jag skulle gärna skotta snö, om vi hade någon..Men så är det ju,,det man inte har vill man ha...men det är så mysigt med lite snö när det är vinter,,sedan blir det lite ljusare och ser fräschare ut...Hoppas du slipper träningsvärk..

kramkramen till dig..

2009-01-25 @ 16:59:51
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: britten

men oj har ni så mycket snö...jag säger som vännen inger ..hoppas du inte får träningsvärk nu..kram

2009-01-25 @ 21:25:40
URL: http://pyrobritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0