Äntligen....





Tillbaka på bloggen igen, så nu kan jag skriva, skriva igen.......mitt modem
small sönder förra veckan i och med ett kraftigt åskväder som inträffade här
natten mot onsdagen, vi vaknade av att det exploderade ovanför våra huvuden,
och därmed så kom världens knall så var ovädret över oss...

Vi fattade först inte riktigt vad det var som exploderade men det var väl då
som modemet small sönder, det är otäckt med dessa krafter, jag har ju (haft)
kontakten till datan under min säng, men nu när jag har installerat det nya
modemet så har jag minsann flyttat på uttaget.......

Hoppas att ni har det bra där ute i cybervärlden mina vänner....





                           Kram på er // Hjördis

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Det är alltid otäckt med åska!!!



Hoppas du har det bra min vän!

Kram Gunilla

2009-07-22 @ 08:18:24
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr/
Postat av: Doris/doje

Usch, ruskigt med sådant åskoväder, tur att inget värre hände !!

Sköt om dig !

Kramar, Doris

2009-07-25 @ 01:51:37
URL: http://blogg.passagen.se/doje/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0