Gunillas blogg blir 4 år....




                                                 Gunilla

Gunilla firar sina fyra år på bloggen med att lotta ut två av sina böcker,
klicka in på hennes sida och läs mer om tävlingen,...där kan ni även läsa
om hennes kamp för att klara av sorgen efter ett älskat barn. ....
Jag och Gunilla har varit bloggvänner nu i några år och hon är en enastående
människa som trots sin sorg ändå orkar att visa stor kärlek och empati för alla
som hon känner och kommer i kontakt med......

Dessa fina hjärtan har jag fått i min E-post av Gunilla.........


                      


Ha det gott mina vänner och ta vara på dagen. Kram // Hjördis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0