Grattis...



Min kära dotter på din 27-årsdag....



massor med kramar från mamma & Anselm,
och dina syskon med familjer, tack för en fin
dag tillsammans med er i går......



Härligt med en ny klösbräda tycker Lucifer....



Medan småkatterna tittar på och undrar
vad Lucifer har för sig.....



  


             En ros till Malena........


Läsarna: Det var rätt låt som vann

Äntligen lyckades jag också pricka rätt låt i
Melodifestivalen, den låten gick verkligen
hem hos mig.....


Nu ska jag gå ut i den  strålande solen   // Hjördis


Kommentarer
Postat av: Inger

Grattis till tösen-..

Jag håller med dig..första gången någonsin tippade jag rätt först Malena sedan caroline...Lite annorlunda låtar,,

Ha det fint...kramkramen till dig,

2009-03-15 @ 19:10:28
URL: http://ingeremksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0