Solsken...




Men ack så kallt, i morse visade termometer på -29
grader, vart tog våren vägen, den kom väl av sig...
skickar ändå en bukett tulpaner till alla mina blogg
vänner,  jag kollar ofta hur ni har det men tyvärr
har jag varit dålig på att skriva något på era respektive
bloggar, men ni finns alltid i mina tankar....

Angående jobb/sem.vik så har jag sökt en del bl.a
som personlig assistent och som kontaktperson
har även sökt en del inom vården, i dagens post
kom det nu från Härjedalens Kommun ett papper
ang personlig kontaktperson där jag ska fylla i en del
uppgifter, så fick jag också ett tackbrev om personlig
assistent, där det stod att de ska höra av sig, vi får
väl se vad detta leder till......




Kram på er alla ha en fortsatt bra dag // Hjördis


Kommentarer
Postat av: Thalina

Usch vad kallt du har.här är det på nollan och det tycker jag är kallt.Ha en fin dag kram Thalina

2009-03-25 @ 16:38:42
URL: http://thalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0