Kallt och blåsigt....






Sänder en vacker fjäril till er där ute i cybervärlden.....

På jobbet rullar det på jag sorterar gamla
journaler som sedan ska arkiveras, lite besvärligt för
min arm/axel eftersom det blir ett enahanda jobb,
men det gäller att röra på sig emellanåt. Det är ju ett
bra jobb så tillvida att jag kan styra tiden själv och
jag känner ju att jag gör ett uppskattat jobb och det
det är ju ansvarstagande för att man måste vara noggrann....




Ett hjärta till er mina vänner.  Ha det gott till vi hörs...

Kram på er // Hjördis

Kommentarer
Postat av: Thalina

Vackra bilder.Här är det också blåsigt och kallt och jag väntar på värmen.Ha det gott kram Thalina

2009-05-14 @ 16:41:08
URL: http://thalina.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Tack för vackra bilder!

Av någon anledning så tänkte jag så på dig just idag.



Kram Gunilla

2009-05-14 @ 19:23:27
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0