Ledig dag...





Och jag ska ta det lungt, sitta vid datan och fixa
en del, bl. a göra en tavla till makens barnbarn
som tar studenten i början på Juni...

I morse var jag med i radioprogrammet "Helgmorgon"
där jag tävlade som Härjedalens ambasadör, men
det gick inte så bra, ja jag klarade en omgång,
kul att få vara med.....





Och i kväll ska jag medverka på vår Ekumeniska
Gudstjänst som vi har varje år på Kristi Himmelsfärdsdag..
nu ska cittran fram och jag ska öva in ett par sånger...




Ni får hålla tummarna.....ha det bäst mina vänner

Kram // Hjördis

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Jag har hållit i tummarna så gör det ont. Ha en jätte bra dag. Kram Susanne

2009-05-22 @ 06:17:08
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0