Slut på helgen....


   

Love i full aktion kl 5:45 på söndagmorgon, mormor en aning trött....

Men en härlig helg med barn och barnbarn så nu kan jag suga på
den karamellen till nästa gång vi ses, var även och hälsade på mor,
hon blev så glad att se mig, det gör ont i mitt hjärta när jag sedan
måste gå där ifrån och hon tittar så stort efter mig........

    

    på vägen hem knäppte jag kort på dessa juvliga blommor, 
               inget är så fint på våren som en vitsippsbacke

           

                        och sedan en bukett på bordet

         Ha det bäst mina vänner nu väntar en ny arbetsvecka

                           Kram på er // Hjördis

Kommentarer
Postat av: Doris/doje

UFF, det var tidigt men vad gör man inte för sina barnbarn ;0).

Sköt om dig !

Kramar,Doris

2009-05-18 @ 01:51:56
URL: http://blogg.passagen.se/doje/
Postat av: Gunilla

Låter som en bra helg trots tidig söndagsmorgon.



Kram Gunilla

2009-05-18 @ 10:36:04
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0