Team Stefan....



För mig är ni vinnare, ni har gjort ett fantastiskt jobb och kämpat
vecka för vecka med att öva, öva, öva och ni har satt Älvdalen
på kartan igen. Ett stort grattis till er, ni föll på målsnöret men jag
hoppas och tror att ni ändå är glada för allt ni fått vara med om
och jag önskar er lycka till med era fortsatta projekt, läste just att
ni har en del på gång.........jag är stolt över att vara Älvdalskulla...


                   

   Bamsekramar till er alla inte minst till Team Stefan

                                Hjördis

Kommentarer
Postat av: Inger

Jag såg lite på slutet idag..har missat det mesta iår..Men bra att komma tvåa oxå..Han har haft flyt denna killen.. Kul även för Älvdalen..och för dig..

Stor kram till dig...

2009-11-15 @ 19:02:07
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: Nanna

God förmiddag, hopppas du har en bra måndag! :)

2009-11-16 @ 09:13:51
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0