Glatt överaskad...





Jag blev överaskad i dag när jag kollade min
statestik vad det gäller antalet sidvidningar under
lördagen nästa hundra stycken som varit in på min blogg,
så många besök har jag inte haft på länge,
det brukar röra sig omkring ett trettiotal....

Tack för alla värmande kramar jag fått
angående mitt brev till A-kassan....





Tänder ett värmande ljus för er alla som besöker mig
och hoppas att ni får en bra start på nästa vecka.....




Kram // Hjördis





Tänder även ljus för Charlie som sedan tre år tillbaka är ett änglabarn
mina tankar går till hans mamma lotta och hennes familj...
änglarna vakar över dig och de dina....






Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack fina du för att du tänt ett ljus för min älskade Charlie idag..



Kram Lotta

2010-01-31 @ 12:59:52
URL: http://blogg.passagen.se/lottasblogg/
Postat av: Ingrid ♥

Härligt med många kommentarer.

så gullig du är som tänker på lille Charlie och tänder ett ljus.

Ha en bra dag

Kram Ingrid

2010-01-31 @ 19:52:38
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0