Veckorna går fort...






Snart helg igen, dagar och veckor bara rusar iväg....
och snart är mitt jobb också slut, tyvärr, jag har trivts mycket
bra både med själva jobbet och med jobbarkompisarna,
jobbet har passat mig bra med tanke på min värk
i armar & axlar.....snart blir det att stå till
AF´s förfogande igen....





Stickning på gång, ska försöka göra
mig ett par benvärmare......









Men det ska också bli skönt att krypa ner när
det blir så dax jag sover jämt så dåligt på grund
av min värk och är ständigt trött och tom i huvudet
så det blir inte så mycket gjort när jag kommer hem....






Kram // Hjördis


Kommentarer
Postat av: Doris/doje

Visst rusar tiden iväg, både gott o ont ;0).

Tråkigt att du inte kan få fortsätta jobbet som du trivs med ...

Sköt om dig !

Kramar, Doris

2010-01-20 @ 21:14:57
URL: http://blogg.passagen.se/doje/
Postat av: Gunilla

Vad trist att du ska behöva lämna ett arbete och arbetsplats som känns bra.

Kram Gunilla

2010-01-21 @ 10:36:09
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0