Villabrand....



 

 Villabrand i Lövriset -



Tankarna går till min f.d. svägerska och svåger
(min yngsta dotters faster) som i en häftig brand
förlorat allt, men mitt i all sorg får dom ändå
vara tacksamma att dom lever och finns
för varandra och för sina flickor samt övrig släkt..

Mina ögon tåras när jag läser artikeln och ser
bilderna har ju själv bott som närmaste granne där i
19 år och otaligt många gånger varit inne i deras hus,
när min dotter ringde trodde jag nästan inte att det var
sant och för mig som inte bor där längre känns det så
overkligt att detta har hänt....


Stor stor kram till er i Lövriset från mig.....
jag hoppas verkligen att allt ordnar sig
till det bästa för er.........



Kommentarer
Postat av: Ingrid ♥

Elden tar allt och fort går det också.

allt försvinner i ett nafs.

men man ska kanske vara glad att vara i livet. allt annat kan man köpa nytt.

kram Ingrid

2010-01-22 @ 19:46:43
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Doris/doje

Usch så hemskt !!

Tack o lov att ingen blev skadad i alla fall ...

Sköt om dig !

Kramar, Doris

2010-01-25 @ 22:00:17
URL: http://blogg.passagen.se/doje/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0