Dagens bloggkärlek....





Texten nedan är hämtat från Gunillas blogg...

Genom mitt bloggande har jag kommit i kontakt
med många nya människor och fått några nya vänner som jag
säkert aldrig hade lärt känna annars. Alla har inte en egen blogg utan läser bara min,
men vi mailar, sms:ar, skickar brev, kort och ibland små presenter till varandra.
Jag brukar säga att bloggvärlden är fantastisk som kan ge så mycket kärlek och vänskap.


En av mina allra första bloggvänner är Hjördis
På sin blogg  skriver hon om sin vardag och delar med sig av vackra
budskap och bilder. Vi delar intresset för änglar.
För mig är Hjördis kvinnan med det stora hjärtat som finns
för andra och ibland glömmer bort sig själv...


Gå in på sidan nedan.....

frånminbloggvängunilla


Tack min kära bloggvän....
Kram // Hjördis





Kommentarer
Postat av: Ingrid ♥

Grattis till din fina härliga blogg kompis.

Kram Ingrid

2010-05-27 @ 22:46:59
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0