Mickelsmäss....




Höstmarknad på Stenegården i Järvsö,
där jag köpte bl.a färsk broccoli...



En lite kylig höstdag men ändå en del folk som
flanerade omkring på denna fina gård
Anselm (i rutiga jackan) ser sig omkring
för att se om det är något som lockar....



Dotterns ena katt, lilla Snoddas har varit
till veterinären och fått tratt på huvudet,
orsaken är öronskabb....

Urk och fy så besvärligt.....





När jag var ute på Facebook hittade jag
den här söta bilden på Snoddas matte,
min dotter Terese....






Kram i höstrusket // Hjördis


Kommentarer
Postat av: Doris

Stackars lille Snoddas, tråkigt att ha sådan tratt ;-)

Kram

2010-10-07 @ 03:03:57
URL: http://farmordoris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0