Trettondagshelgen





Ha en fin och skön helg mina vänner






Kram // Hjördis






Kommentarer
Postat av: Inger

Nu går vi mot ljusare tider.

ha en underbart fin helg..kramen,

2012-01-05 @ 19:04:27
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: Ninni

Svar på din kommentar i min blogg:

Jobbigt när katten blir tagen av nåt djur. Det blir svårare att acceptera att en katt är borta då. Lättare om man själv fått ta beslutet och avlivat en gammal katt.

Har ni fått mycket snö? Vi har också haft snöväder varje dag sen nyår men det har inte snöat hela tiden så det har inte kommit så mycket. Men jag är glad när det snöar för det är ju vinter och då ska det snöa, inte regna.

Om du ska till Järvsö så kanske vi kan ses? Du kan nå mig på 070-601 74 48 eller 0651-413 16. Och vill du ha nåt trevligt att göra när du är häromkring kan jag rekommendera Ljustorget, om du inte varit dit. En fröjd för ögat och sinnet.

Min mamma opererade ett knä i Bollnäs för nåt år sen. Det gick bra. Inga infektioner och skit.

Ha en skön helg!

Kram.

2012-01-06 @ 09:07:00
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0